Wednesday, November 01, 2006

Kalau dah mainan budak budak tu, main jak lah mainan budak budak... haha... memang dah tiada kerjaan la ni... kah kah kah... gelongsor budak pun kena pakai... hehe... yang depan tu abang saya tu... tukang tutup air... hehe... pastu yang depan tu sepupu saya felix... dah lah kecik, duduk depan pulak... mampus nanti kena tindih... hahaha... memang best kalau semua anggap best... hehe... emmm... sini ni ada kolam air panas pun ndak lah panas sangat... orang cakap boleh masak telur kalau rendam tapi amik masa juga mau rendam... tapi kalau mau masak kaki sendiri ka,... dipersilakan... memang boleh masak kot... masak rebus pulak tur... hahahaha... tapi... saya pernah nampak budak jatuh situ kan... parah juga la... sian juga budak tu... melompat lompat di kolam air panas tu... hehe
Haha... nakal lah kami ni kan... haha.. ok, panggil nama mengikut saiz perut... dari si kurus ke gemuk... haha... Felix, Max, Holly, Ody, Victor... Saya memang gemuk tapi ndak kalah dua orang abang saya ni... dorang lagi gemuk... berat saya sekarang dalam 90 kg, abang saya lagi teruk... dalam 100 kg pastu yang lagi besar 120 kg... memang gila babi betul la... apa nda... kami kan ada peraturan makan...


Peraturan peraturan makan keluarga Sapikit: hehe...

1. Sila ikut time....

- maksud dia, nda kira lah sudah kenyang ka nda... kalau dah sampai masa dinner ka, breakfast ka... lunch ka... mesti kena makan nasik juga... nda kira lah dah makan kuih ker... dah kenyang pun kena makan juga bab ikut time makan kan... hehe

2. Somebody stop me!

- maksud dia,.. jangan berhenti makan selagi tiada orang melarang untuk makan....

3. Leave nothing but the plate...

- paham jak lah... selagi ndak abis, jangan lah pi mana mana... bab membazir tu ndak elok... membazir tu amalan setan.... hehe

4. kau mau makan lagi?

- haa... ni lah penyakit family kami... kalau bangun tengah malam pastu seorang diantara kami lapar, ada lah tu yang tanya... Kau mau makan? hehe... lau sudah ada yang pelawa cam tu... apa lagi, semua pun pi dapur.... pi masak.. walaupun tengah malam ke atau jam 1 ke... jam 2 pagi ker... ndak kisah laa... janji dapat isik perut... hehe

padan pun gemuk!

No comments: