Tuesday, November 28, 2006

Ini trip saya pi Muzium Negara... emm... apa lah muzium ni... boring nak mampus... hehe... apa yang best sini aa... emm... macam muzium culture jak bah... sikit sangat sumber dia... pi melaka lagi best... hehe... emm... dah lah under renovation... huk ala... sui betul lah... hahaha...
Haha... saya sempat lagi bergambar ngan patung patung yang pakai pakaian sumazau di muzium.... rupanya ada lagi puak saya yang dah masuk muzium di KL... hahaha.... korang ingat boleh masuk dalam ka tu? porah! saya jak yang pandai pandai pi masuk dalam... mau tunjuk eksyen ngan prang... hehe.... sekuriti pun mana berani marah kalau saya... hehe
Ni pulak sultan melayu di zaman kesultanan melayu melaka... ntah dah berapa kurun dah punya standard dorang duduk ni... nasib baik saya kamcing ngan sultan... teno, saya duduk jak camtu... mana dia berani marah tu... saya sepak juga dia nanti kalau dia marah saya... bukan besar badan dia tu... sekali smack down pun putus leher kot... hahahaha
Kesian patung british ni... sa tarik misai dia bab dia ni riak nak mampos... lau boleh, saya mau sepak sepak punggung dia lagi... sapa suruh mau jajah tanah kita suka ati... nda apa la... jangan kamu marah lagi... saya sudah tarik misai dia... hehe... tapi keras la misai dia... cam batu... eh, memang pun batu... kah kah kah kah...

No comments: