Tuesday, November 28, 2006

Emm... ni gambar di KL Tower... emmm... lupa uda ketinggian dia berapa... janji saya sudah naik... hehe... KL Tower ngan KLCC lebih kurang jak... ya lah... dua dua pun have a great view... cuma masa saya naik KL Tower, hujan bah... thats y boleh nampak hujan turun camana dari atas... nda lurus tapi miring miring uda tu ujan turun.... hehe... pastu best la juga walaupun bayar RM 10 untuk masuk satu kepala... hehe
Emm... kalau dari sini, korang boleh la check apa orang bawah tu buat ngan binocular... ada teropong sini... best la juga... hehe... tapi lama lama teno teropong pun pandai juling tu mata... hehe... apa nda, bab sensitif sangat kan... hehe... lagipun mata saya ni nda sama kanta uda... kiri 50 and kanan 70 degree uda... isk isk isk... nda best nya... hehe
Ini pulak pemandangan KL Tower dari KLCC... ee... kecil nya... hahaha.... jauh lagi tu... kena naik teksi lagi baru sampai... huhu... best nya dah samapi situ... mana lagi saya mau pergi yek,... nanti saya mau pi gua niah pulak... boring uda teno bangunan... mau tengok kelawar dalam gua pula... hehe

No comments: