Tuesday, February 13, 2007

Masa aku pi Tropical Village ari tu, aaa... aku lupa cerita sal Hollywood... ni lah Hollywood di Kluang... Hollywood ni biasalah, tempat artis artis barat punya laa... something like that... Tapi sa mau cerita sal HOLLY jak... aku lah... camana aku dapat nama ni? Memang dari perkataan HOLLYWOOD pun... alaa... time tu, mama aku baru lahirkan aku, dah lah dia berak kat idung aku, adei.... Pastu, time dia teno tv... muncul lah iklan Hollywood... Mula mula ma aku memang ada hati nak bagi nama Hollywood tapi bapa aku tak suka... last last jadi Holly... Kebetulan pula dah dekat Christmas, orang nyanyi lagu Silint Night, Holy night,... So, maka jadi lah nama aku... hehehe... Tapi benarnya Holly ni sejenis pokok yang dalam sains nya disebut Ilec dimana pohon yang berduri tajam....

No comments: