Wednesday, June 06, 2007

Welcome to Melaka... hehe... ni kali kedua sa pi sini... tapi ari ni ngan Linda n adik2 sa perempuan... hehe

Teringat buku sejarah masa di sekolah menengah... lau tak percaya, try belek belek balik... ada tembok gerbang A Famosa ni... hehe

Hmm... tak tau la apa yang pelik ngan meriam ni sampai dorang nak bergambar... isk isk

Teno, aku punya pose lagi hebat... ntah! tengah menyembah kot... lakonan semata mata... hehe

Adik² saya pi wat ranrtai... nak bagi buah tangan kat member la tu... dorang tengah bergambar ngan si tukang pembuat la tu... siap ada diskaun lagi... hehe

Ok... Take a picture... hehe... di Sabah lagi banyak lumbu... hehe

Adoi... Jangan langgar aku... aku lum kawen....!!!

Ni kapal terbang peninggalan tentera British yang ensem ensem book belaka... hehe

Ni aku trip cycling beca....

Sukanya adik aku naik beca...

Celaka tul pemunya beca ni... dia tipu aku hidup hidup lagi... dia charge mahal lagi... Uwaa...

Ni kapal Pirates of d Carribean... waktu jack Sparrow singgah pi beli budu, kapal dia kena rampas oleh polis marin... hehe

Lepas tu, saya dengan automatiknya jadi kapten baru... ala... macam kapal Dutchman, lau kapten mati kena bunuh, automatik si pembunuh jadi kapten... (Tipu)

Adik aku jadi tukang angkat layar... hehe

Ok... time to landing....

Bye pirates!! haha

Ni mau bergambar lagi ama python!

No comments: