Monday, October 30, 2006

Ni pulak gambar kat Sapi Island... hehe... Sini lawatan kami masa di Politeknik dulu... ngan member member satu kelas laa... best kami snookling di sini tau... hahahaha... banyak ikan... tapi saya ada cerita best tau... aku kan ditugaskan untuk membancuh kopi untuk sarapan pagi,.. nak tau camana... aku pi lah amik air di pili air... pastu masak air... bila dah masak, saya pun bancuh lah kopi kemudian bubuh gula... yang lawak tu kan, ada kah gula kami habis... hahaha... pastu, terpaksa la minum kopi kurang gula... tapi nak tambah lawak lagi... air yang saya tuang dari paip tu air laut yang ditapis... ntah camana air tu masin... hahaha... bayangkanlah... gula + garam... yuck!

Nakal betul lah member saya dulu... dah lah ditanamnya aku dalam pasir,... diletaknya pula kayu balak atas pasir tu... hahaha... Hilary lah tu (Hitam Baju)... Jahat sungguh!... Sebenarnya, ada dua mat salleh peratikan kami buat kerja kerja bodoh camni... pastu dorang pun ketawa... ada mat salleh perempuan bah... gemuk cam babi lagi tu... dia berminat la ngan kami... hahaha... pastu dorang ketawa... kah kah kah... lawaks lawaks...

Ni lah rombongan sekelas kami pi Sapi Island... hahaha... aku tengah bergayut ngan abang tu... orang nak bergambar pun tak boleh... hehe... wah... best lah time skolah dulu... tapi skang lagi best... tiap bulan dapat gaji... hehe... Belakang : Rosmidha, Dayang, Diana, .... , syahmirall... Duduk atas paip: Izran, Vincent, Boy, Kamil, Ros, adrian, Holly... Bawah: (Topi Oren = Hilary yang panas baran), (Baju merun = aldey Kangit), Kamil, Jerry dan yang perempuan tu Sapiah...
Ni lah gambar saya pi snookling... hahaha... bergaya sungguh... mana ada pi snookling pakai baju macamtu... kah kah kah... nda apa... yang penting ikan suka... hehe... emm... lawak juga la masa kami pi snookling,.. kawan saya tiba tiba tenggelam dari pandangan saya bab cramp... hahaha... memang lawak... nasib baik saya berenang di sebelah dia jak... huk alaa... kesian dia... Vincent Joseph bah... hahaha

No comments: